Tuesday, October 20, 2009

Väga vihmane sügis

Iga päev sajab. Varitsen päeva, mis oleks natukenegi vihmatum, et saaks aia talveks ordnungisse seada, aga võta näpust! Vihm ei katke. Vähekesehaaval saab ka vihmaga üht-teist teha, nii vist täna toimingi, sest homme jälle ei saa, homme on mahlategu plaanis.
Aiaprojektiga sain ajapikendust 2 novembrini ja Reti aktsiad minu silmis tõusid. Liigne reklaamikära tema ümber on seni pigem vastupidi mõjunud, ma ei fänna lambist kedagi, kellest teised on hordide viisi pimedas vaimustuses ja tema raamatus oli küsitavusi. Aga mulle imponeeris see, et juhendajana tahab ta oma sõnades ka kindel olla ja häma ei aja. "Hollandi jalakas kasvab 4 meetrit laiaks, kas ta mahub sul aeda ära?"
Loomulikult ma ei uskunud, sest väidetavalt kasvab Wredei püramiidvormina ja 4 m laiust on püramiidvormi juures liiast, iseasi kui ta pole just 100 aastane vms. Pealegi ei ole seda liiki suuri puid Eestis väga kuskilt võtta, et vaadata kui kõrgeks nad kasvanud on.
"Muide, ma käisin mõõdulindiga Loomaaia juures ja mõõtsin selle jalaka ära, oli küll 4 m lai.", teatas ta mulle eile telefonis. Respekt!:)
Mina jälle käisin tagaaias ja mõõtsin ära kas 4 m selle koha peale mahub ära. Peaks mahtuma küll kui alt laasub. Ülevalt võib ju 4 m olla, kõigil ilus.:)

No comments:

Post a Comment