Monday, January 25, 2010

Milline kergendus!

Kust sa tead, et õues on miinus 28-30? Sellele viitavad mitmed märgid. Kott briketti kaob koldesse nagu mutiurgu (mitte, et sellest toas kuigivõrd soojemaks läheks), tamme otsast tihaste toidulauda seiravad varesed on täiesti ümmargused ja sina saad endale terveks päevaks kassipojakujulise plaastri. Kuna ma niikuinii terve päeva lugesin, siis mulle sobis. Plaaster ronis kaela peale ja uuris enne magamajäämist üle lõua küünitatud väga pika ja pehme käpaga kas mu nina on vahtkummist või ei ole. Ajas itsitama.
Milline kergendus, kui ärkad hommikul ja õues on miinus 30 asemel ikkagit täiesti normaalne temperatuur nagu näiteks miinus 16. Toaski kohe soojem ja sedakorda on ehk ka kütmisest mingit kasu.
Sätin ennast mõnuga tööle, sest töökoht on mul sellise talve jaoks äärmiselt sobiv - väga soe. Sõna otseses mõttes.:)
Kassipoeg Sass on emasse (riidekoi geenid, mis väljendub kalduvuses karvaseid lõngu lutsutada)tunneb vastupandamatut tõmmet minu mohäärikollektsiooni vastu, millest saanitekki hakkasin kuduma. Kui peale ei passi, varastab mõne väiksema kera ja üritab sellega nurga taha liduda. Õnneks olen alati jaole saanud. Mis on ka drilli jaoks hea, sest kass peab teadma, millal suss lendab. Viimane kord piisas juba sõnast ja sussi polnudki vaja teele saata.

No comments:

Post a Comment