Sunday, January 24, 2010

PÜHAPÄEV

Eile oli LAUPÄEV. Ma ei mäletagi niisugust nädalavahetust, kus poleks hommikuti hunnik kohustusi ees ootamas. Seekordne on siis kohustustevaba. Kaif! Ma ütleks isegi et kaif ruudus.:)
Lugesin, magasin, lugesin, vaatasin telekat ja lihtsalt OLIN. Kuradi kaif!
NII hea tunne kui kool läbi.:)
Lõpueksam, see kõige põhilisem, mis see nädal toimus, oli viis. Oli käre nädal. Esmaspäeval lõputööpalavik ja pakkimine, teisipäeval majanduse kontrolltöö, kolmapäeval lõpueksam, neljapäeval 11 tundi killustiku, prusside ja kividega võimlemist Luual (vasak pöial ikka veel streigib)ja reedel kodo. Kõik.
Kaitsmine veel muidugi tuleb, aga ma ei pea seda üldse mingiks ponnistuseks - rääkida oma unistuste aiast (ic, millest enamik salamisi juba valmis), loodan, et nad ikka jaksavad mind lõpuni ära kuulata.:)
Väljas on täielik õudukas, meie valetav kraadiklaas näitab miinus 30. Ilmselt on tal nii külma koha peal olemisest ajud sassi läinud ja sellepärast näitabki kolm kraadi rohkem kui teiste kraadiklaasid. Samas - mine tea, kiikasin vaadata, et kus asub naabrinaise kraadiklaas. See oli kinnitatud aknaliistu külge. Söön oma mütsi ära, et seal on paar kraadi soojem kui maja välisvoodril, kus asub meie kraadiklaasi andur.
Külmaperioodid mõjuvad mulle kummaliselt. Tekkib sund kududa sooje asju.
Kui läbi lõputu pakase Räpinast koju jõudsime, otsisin kohe kõige mõnnamad lõngad välja ja hakkasin "saanitekki" kuduma. See on niisugune hea lisategevus teleka kõrvale.
Täna laisklen edasi. Tttäiega!

No comments:

Post a Comment