Saturday, January 8, 2011

Väikese Jääaja soojarekord!

Õues vaid kaks kraadi miinust! Jee!:):):)
Klantspildist "Natüürmort valge vaibaga" ei saanud asja. Valgust polnud ja välguga jäi kõik kuidagi väga vale. Ega ma mingi fotograaf pole. Glamuurse buduaarimeeleolu asemel vaatas ekraanilt vastu midagi umbes sellist, noh, nagu ma tahaks neid esemeid Soovis maha müüa ja olen seetõttu ponnistanud niukse...ühesõnaga et viisakas taust oleks ja irw.:)
Kustutasin selle ära ja tegin valgest vaibast ausa portree. Kui juba pildistamiseks läks, siis ka veel lumemägedest ja lumekuristikest meie aias. Avastasime, et katuselt maha kobatanud jääl on sinakas toon juures. Õigemini ei ole see kindel värvitoon vaid pigem nagu võlu. Kumab sinakalt. Seni olen arvanud, et ainult merejää näitab sinist.
Eile lugesin Murutari "Talv Eedenis" ja hakkas kuidagi kahju. Kõva mutt ja minu lugupidamine jne, aga jälle sama reha otsa astunud, mis egiptuse raamatuga. Hea, väga hea stoori oleks sellest saanud kui välja sõeluda lõputud kordused, isiklikud arvamused ja üksikasjade pudi-padi mis blogides loomulik, aga raamatus lugeja aju ummistama kipuvad. Sama siis ka eedeniaia talvelugudega. Kahju.
Viimase kolmandiku peal väsisin raamatust ära. Liiga muserdavalt isiklik.
Kaifin ta keelekasutust ja kui liigset staffi poleks, oleks kuradi hea.
Päike küünitab üle metsa paista, aga mitte veel täie jõuga. Lohiseb tunnikese taevas, kõht vastu latvu, ja kukub siis Õlletehase taha.

No comments:

Post a Comment