Thursday, July 21, 2011

Peatükk aaretest

Täna käisid toredad külalised. Sakukad. Tulid aeda vaatama ja niisama. Ja jutu käigus läks teema sinnamaale, et kus sul siis need aarded on, millest sa blogis pikalt ja laialt kirjutad. Kui ma neid üles hakkasin lugema, ajas ennast kangesti muhelema:
1. Näe, see kuivanud kribal siin suures potis, see on anomaalse pojengi konts. Varremädanik. Lõikasin pealse maha ja panin potti. Juur on korralik, aga kui ta järgmine kevad elule ei ärka, siis olen ma väga kurb.
2. Vaata, see väike taim, see on kaheldav dzefersoonia. Imekaunis asi umbes kahe aasta pärast.
3. Need viis väga väikest kõrt on orasliilia. Ma olin üliõnnelik kui nad sain.
4. Selle põõsa all kasvab kevadmagun `Multiplex`. Praegu pole tal pealseid üldse näha, aga kevadel ta õitseb. Maja taga on ka lihtõieline kevadmagun. Fännan mõlemaid täiega.
5. See...jah, see inetu, seal...on kõreliilia. Hoian teda tigude eest nagu silmatera ja olen põnevusest suremas kui ta ükskord peaks õitsema hakkama.
6. See tumeroheline väga väike taim siin. Valge moosesepõõsas. Seni pole mul selle liigiga vedanud, ehk nüüd ometi...
7. Kevadadoonis. Jah, see lehekribu, siin. Jah, see on üks erilistest lemmiklilledest.
8. Kõik astilbed(No selles vähemalt ei kaheldud:)
9. Kõik hostad (selles kaheldi küll).
10. Kõik iirised (absoluutselt mõistetav)
Noh ja sinine tradeskantsia, hokkaido kukehari ja mõned ilupõõsad peale selle.
Nii et...see aarete wärk (BLING!) on ikka üsna suhteline asi.:)

No comments:

Post a Comment