Wednesday, August 14, 2013

Sajab.

Ma ütleks, et korralikult. Ülepäeva on õuest tulles kuivatamiseks vannilina vaja. Käisime eile metsas seenekohti vaatamas, jälle tuli vihm kolinal kaela. Seeni polnud. Leidsime peotäie timpnarmikuid ja mõned pihkased liimikud.
Tegelikult on see vihm päris hea. Loodetavasti leotab põhjani ära kuivanud maapinna ka ehk läbi. Pühapäeval liiliapeenras tuhnides avastasin, et 20 cm sügavusel on purukuiv. Nüüd vast enam mitte.
Umbes kolmandik kokkutuleku taimedest on veel istutamata, kuid pühapäev sai lihtsalt nii ruttu läbi. Pokumees leidis hiilgava lahenduse eesaia hostapeenra jaoks. Järgmine kevad teen selle valmis ja kõik suured hostad saavad omaenda teovaba kaitseala. Kaselehine enelas on vale koha peal, tema sügisvärve pole kordagi näha olnud, seetõttu kolib ta lähialal hoopis päikselisemasse kohta eesaeda. Tema koha saab endale mõni kõrge püsik. Ja lõpuks ometi on mul olemas ebaenelas - see kauatahetud kaunidus! :)
Eelmise sügise õitest hõredat aiaruumi on parandatud  siilkübarate ja krüsanteemidega. Näib, et võiks veel midagi lisaks olla. Enne krüsanteeme on floksid. Ohjah. Ei tahaks näppu saatanale...Tegelikult on mul juba kolm floksi, kui neid oleks näiteks viis, ei oleks ju hullu?:) Jah, suurel heas konditsioonis õitseval floksipõõsal on oma võlu.

7 comments:

  1. Ja ära unusta sügisastreid, need on ilusad oktoobrini välja kui mitte kauem

    ReplyDelete
  2. no ega see 10 ka suur arv pole :D

    ... seenele tahaks küll

    ReplyDelete
  3. No kui juurde mõelda kõik laigulised ja kevad- ja mätasfloksid siis on kümme täis juba.:)

    ReplyDelete
  4. Ja see polegi teab mis suur arv, tosin oleks ikka hoopis uhkem värk, tuleb Sulle appi tulla

    ReplyDelete
  5. Tänan.:) Murran just pead kuidas aiale teist korrust peale ehitada.:)

    ReplyDelete
  6. NO egas see 10 nüüd pole ka kuigi suur, ma arvan ka. Üldiselt on üldse nii, et ega küll küllale liiga ei tee :D

    Mina pole seni ka seeni näinud, abikaasa mul selline riigiametnik, et käib 2-3 päeva nädalas mööda maakonnametsi ja kui seeni on, siis toob alati koju ka kaasa- sel aastal olen vaid korra saanud kukeseeni :(

    ReplyDelete