Thursday, February 6, 2014

Pimegurmee

Selle peo suurimaks magnetiks oli salapära. Sünnipäevalaps ütles, et see kes riskib ürituse heaks mängu panna konkreetse summa eurosid, tulla määratud kuupäeval teatud paika ja astuda kustutatud tuledega bussi, sellega on kõik selge. Selge ei ole ainult see kuhu me sõidame ja mis edasi juhtub.
Igastahes....me olime kohal.:)
"Tere tulemast meie doonoribussi! Kohe pakime kaanid lahti," kõmistas Jaak tervituseks. Mis oli muidugi nali. Mõttes tõmbasime kohe nimekirjast maha Doonorlus ja Vampiiristiilikas, aga sinna jäid mul veel Paintballilahing, Ekskursioon teeküünaldega vanalinna alustes urgastes, Ööloomade söötmine loomaaias, Teletorni...ronimine, Vanalinna ekskursioon kummitusemajadesse, Soho, Lasketiirus automaatidega märkilaskmine, Mustlasrestoran, Kiiu torn, Ratsamatk öises...kusiganes, Orienteerumine Dominiiklaste kloostri katakombides jnejne.
Minu nimekiri oli pikk.:)
Kui kõik olid kohal, öeldi bussijuhile, et sõidame nüüd määratud kohta ja enamus linnaga seotud  oletatavaid üritusi langes ära, sest buss suundus Peterburi maanteed pidi linnast välja. Shampus tehti lahti...
Aga mõistatamine jätkus...(siis ikkagi Kiiu torn?...või Ülgase koopad?...taliujumine?), kui me suurelt teelt mere poole keerasime. Ei olnud. Oli Hoopis gurmeerestoran Kaberneemes. Ok, söögikoht, aga milleks on laual mustad silmakatted? Kohe selgus, miks. Kaetud silmadega külalistele serveeriti jook ja toit lauale ning soovitati oletada, millega on tegu. Tegelikult oli asi reaalis vägagi põnev. Ma ei suutnud ära arvata ühtki toitu peale veisemaksa. Registreeritud aistingud olid võrratud kuid tavaköögist totaalselt erinevad. Üks toidunimetus tuli küll tuttav kunagistest Mesika õhtusöökidest, kuid kõik need teised ülimalt oivalised maitsed, maitsed, maitsed...
Võrratute roogade paraad lõppes kukeseenejäätisega.
Tänud sünnipäevalapsele imelise õhtu eest!:)

6 comments:

  1. Ma olen nendele pimeõhtusöökidele mõelnud ja jõudnud järeldusele, et kuna pimedas kaob mul tavaliselt igasugune koordinatsioon, siis ilmselt ajaksin kõigepealt klaasid ümber ja ega vist toitu ka üles ei leiaks ja suhu saaks :)

    ReplyDelete
  2. No meil oli ka seal sagimist veniklaasidega, vahepeal ma arvasin, et krahmasin kõrvalnaabri veini, aga see oli hoopis minu vastasnaabri vein.:) Kokku lüüa oli ka huvitav, sest kohe ei saanud päris kindlasti pihta.

    ReplyDelete
  3. Minu jaoks on selline pimedas toimetamine ausalt öeldes üksjagu hirmutav. Aga kuna vend mulle ka ühe pimeõhtusöögikupongi kinkis, siis pean ka märtsikuus selle pealinnas ette võtma. Eks ole näha kuidas meeldib.

    ReplyDelete
  4. Lauanõud ei ole tavalised ja serveeritakse ka pisut teistmoodi. Ja kui toit anumast söödud saab, siis öeldakse vaikselt, et "teil on otsas", et keegi tühja ei rabeleks.:)

    ReplyDelete
  5. Andekas sünnipäevalaps, kes säärase põneva elamuse külalistele kinkis :)

    ReplyDelete
  6. Kõlab väga lahedalt. Eriti veel Sinu mahlaka jutustamisstiiliga koos.

    ReplyDelete