Friday, March 17, 2017

Kevadkevadkevad!:)

Eile oli täispäike ja pluss 8. Riibusin jälle tunnikese aias. Rohkem ma sügisel pealsed koristamata ei jäta. Igasugust lehe ja varrerämpsu annab veel tükk aega ämbritega peenardest välja tassida. Muld loomulikult veel peal ei kanna, kuid taimede vahel on astekivid. Peale eilset tegemist ei kriipinud aiavaade (pigem kaos) enam nii hullusti silma ja ehk kannatab peale paari järgmist koristussööstu ka juba üldpilti teha
Õnneks on loigud kadunud ja maa tahenema hakanud. Igikelts on ikka alles.
Tore näide ka sellest kuidas päike taimi värvib. Esimene pilt kukeharjast on 02.03.
Teine pilt  peale paari päikselist päeva.
Mägisibulad rullatavad
Ka vähem vürtsikamad on kevadel päris toredat värvi
ja veel

Green Gable üllatas kevadvärvusega
Kadumaläinud talvised lumekupud
Kohustuslik kevadpilt Gargari krookusega.:)
Kaunis krookus näitab ka juba värvi.
Amuuri adoonised vajavad veel mitut päikesepäeva.

5 comments:

  1. Ülitoredad varvumised. eile oli tõesti superilm aga täna näidatakse jälle hambaid.

    ReplyDelete
  2. Armsakesed! Tore on see ärkamine. Meil on siin nii märg veel.

    ReplyDelete
  3. Väga ilusad ja pontsakad mägisibulad! Suisa lust vaadata!
    Nende pealsete pärast ma peaaegu et tunnen süütunnet. Olen siin koguaeg korrutanud kõrte ja varte talveilust...
    Pääsen ka oma kaost homme korrastama. Hetkel mõtlen veel ette, et saab tore töö olema. Aga eks ülehomme on emotsioonid selgemad!

    ReplyDelete
  4. Mina ei kavatse midagi koristada enne kui see veeuputus kadunud om

    ReplyDelete
  5. Mul on aias ka täielik kaos, aga enne, kui soojemaks ei lähe, minu poolest las olla.

    ReplyDelete