Monday, June 19, 2017

Kivila ja teised

Juuni algus on mööda vuhisenud nagu kiirrong. Pikka juttu ei tee, vaid mõned pildid. Kõigepealt uus kivila. Üldpilt. Ämber pole õiget värvi, aga seda nägin alles hiljem.:)
Ja jupikaupa...








Hiljem ehitatud lisakolmnurk ülejääkidest.
Eraldatud teerajakesega


Spengeri tulp sääsega
Kõige ilusam pojeng.Tervitused Mildale!:)

Ja paar üldpilti enne kui päris jungliks läheb

Kingalill
Lehtne ilu
Kuldkingad mehiste tõpratõrjetokkide vahel.
Ja valge kaunitar, kes on ilmselt õnnelik eksitus, sest nimekirja järgi ei tohiks teda olla.

Kolmandad on esimesega sarnased
Pokumehe roosipõõsas.
Puispojeng
Lopsakas, lõhnav ja õitseb ruttu ära
Härra Tibu: Sa oled nõme kui sa pildistad, aga ma ootan kuni sul isu täis saab ja me koos tuppa saame minna.
Põõsas ei ole mitte kedagi.
Vahepeal on aeg edasi läinud ja nelgid alustavad...


16 comments:

  1. Ma PEAN see suvi sinu aeda saama, lihtsalt pean :)

    ReplyDelete
  2. Ohh tahaks suve lõpu poole veel ühe treti su aeda teha, nii põnev!

    ReplyDelete
  3. Mitu tonni kive sul teisaldada õnnestus? Oled ikka tubli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ümbertõstmine ja ülesehitamine oli äärmiselt põnev tegevus. Taimede istutamise oli lihtne, kõigil ju suured juured all. Enamus ei pannud üldse tähelegi, et uus kasvukoht või midagi.

      Delete
  4. Kivila on mõnusalt kirev! Peaksid talle vist vaid veel mingi raami ümber mõtlema - mõtlen taimi taustaks. Aga eks Sul on kindlasti oma mõte! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigem ehk taust kahest küljest, aga küll loksub ise paika.

      Delete
  5. Nagu oleks alati seal olnud see ülestõstetud ja taas maha asetatud kivila. Mulle meeldivad väga ka need rohtsemad lahendused, sul on silma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan.:) Jah, ma olen ise ka rahul. Kuidagi poolkogemata nihkus ta oma õige koha peale.

      Delete
  6. Ümbertegemine ilmselt õigustas end, kuigi pildid annavad edasi vaid fragmendid. Mulle meeldib ehk kõige rohkem see peale pojengi foto, kus suured ja väikesed kivid on vaheldumisi kujundades juba ise liikumise. Kõik muu on ka filigraanne ja peen. Väga ilus töö ja taimevalikud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan.:) Jah, pildid ei anna täit muljet. Võib jääda illusioon, et meil on siin täitsa palju ruumi, aga tegelikult on ikka väga väike aiaruum. Peale pojengi on maakividest kivila vaheaias, ehk kahe maja vahel. Seal on kooslused juba vanemad ja asukad paika jäänud.

      Delete
  7. Mul oli ka piltide põhjal jäänud mulje, et sul on hiigelsuur aed. Aga nüüd ma tean, kui osav sa oled oma aias tegutsema. Kaunis on seal. Mulle niiväga meeldis.

    ReplyDelete
  8. Tänan, kuigi nii varakevadel polnud vist peale kivilate veel suurt midagi vaadata, praegu on hoopis teine pilt.

    ReplyDelete
  9. Futulandia tuleb nüüd ümber nimetada Futukribulandiaks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, paraku üldsemitte, sest ma olen vahepeal terve metsajagu okaspuid soetanud ja flokse, pojenge ja päevaliiliaid on ka. Kus on, sinna mahub.:)

      Delete