Saturday, September 1, 2018

Piiririkkuja :)

Vahepeal suve keskel läks hea sõber pikemale sõidule ning palus, et ma majakassile süüa annaksin ja kanad hommikul õue laseks. Lähen mina hommikul reipalt missioonile kui vaatan, et keegi on sabas. Härra Tibu! Ja mitte tavaline vaid ülimalt murelik Härra Tibu. Tuli tõistre väravani, tegi ennast seal nähtamatuks ja ootas murukõrgusena kuni ma naasen. Siis saatis koduväravani. Omal kulm väga kortsus, aga ühtegi sõna ei öelnud. Õhtul oli vaja kanad kinni panna, mul jälle Tibu sabas, kuid seekord tegi ta väga haledat ja valju häält (see nende kõige traagilisem MÕÄUUUU!). Jäigi kassike soigudes värava juurde ootama kuni ära käisin. Kle, mis toimub, Tibu?
Sa käid teiste maa peal. Sa võid seal kolki saada võimisiganes. Ja üleüldse, nii ei tehta. Ja Tibu tänitas mu kallal erutatult terve tee kuni koduni. Kass, kes kodus on kui tummahammas. :) Ju siis oli tarvis harida juhmakat.
Kui järgmine hommik kanu välja läksin laskma, panin Tibu tuppa kinni. Sellest ei olnud abi, sest valvekorra võttis üle Bond ja tema juba oma häält tagasi ei hoidnud. Sest ilmselgelt olin ma mingite kassireeglite järgi eksiteel ja mind kutsuti hädaldades korrale. Katsu elevandile aru pähe panna kui näed, et ta kuristiku poole sammub vms. :):):)
Nii, et kui õhtul kanu kinni läksin panema, siis hiilisin toast vaikselt välja nagu pahategija. Kassid magasid sügavalt toas. Sellest polnud abi, loomakesed oskavad ju ülakorrusele minna ja Mammale niikaua pinda käia kuni ta nad välja laseb. Ja seekord siis kaks murelikku naaritsat aia taga rohu sees. Kena lugu küll. :)
Majakass Killi ei teinud meeste traagikast suuremat välja, aga tõstis lihtsalt pea ja susises kui Bond värava alt sisse sisse jõllas. Paistab, et tubli tüdruk, hoiab aia võõrastest kolgedest puhta. :)
Vahel küsitakse minult aia asjus, et mida teha, et võõrad kassid ei käiks aias kraapimas. Vastus on lühike: Võta omale kass. :)

3 comments:

  1. Väga lahe :D Kassid on ikka uskumatud tegelased !

    ReplyDelete
  2. Nad peavad ju oma Toidukallajat ja Soojajagajat kurja maailma, nt võõraste kanade ja kasside eest kaitsma.

    ReplyDelete