Sunday, October 15, 2017

Vihmavarjus

Vahelduva eduga muudkui ongi sadanud. Viimasel ajal harrastan sööstaiandust. Kui vihm väheke vahet peab, siis viuh õue, lõikan mõned pealsed, kitkun natuke umbrohtu ja siis jälle tuppa tagasi. Ega see mingi mõnus asi ei ole kui külma vihma peffa sajab.
Sööstaiandusega kuigi kaugele ei jõua. Enam-vähem kannatab kriitikat aia tagumine osa, kuid ülejäänu näeb ikka üsna õudne välja. Tilkuv, vettiv, hääbuv...Välja arvatud mõned üllatunud õied, sest kui peab tulema, siis peab tulema ja taimekene ilma valida ei saa.
Vihmaste ilmadega on olnud palju tubast sundmölutamist ja palju aega mõelda. Kõigi teiste hulgas tuli tore mõte, et võiks natuke müüriäärset alpikaljut laiendada. Nüüd olen sellele laiendusele mõelnudki viimased paar nädalat. Saaks mõttejõuga kiva liigutada, oleks paras munamägi õues juba...
Reaalis aga vihmaga kivilat ei tee. Liiv ja muld näevad välja nagu kaks erinevat pori, sega neile siis kruusa sisse...Mitte, et ma poleks katsetanud :).
Suure energia ülejäägi olen kulutanud moositegemise peale. Juba kolmas kast. Vaene lapselaps peab selle kõik ära sööma või no küll ma ohvreid leian. :) Viimane moos on kooritud õuntest ja kakao ning kaneeliga. Nii hulluks on asjad läinud. Loodan kõigest südamest, et täna ei saja. Ja tegelikult pole ju masenduseks üldse põhjust, metsad on veel värvilised ja see on kõigest vaid vihm...mitte lumi. :)

11 comments:

  1. Sööstaiandus! :D Tuleb välja, et ka mina harrastan seda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jahjust, et valid aknast välja vaadates sellise koha, mis kõige rohkem närvidele käib ja vurduu!:)

      Delete
  2. Mina ei söösta, ma lihtsalt ei suuda kiireid liigutusi teha aga loodan veel nädalajao kuivadele ilmadele enne jõule :) no selline moosikeetmine on nüüd küll jubahull lugu aga ju ohvreid tõesti leiab :D Ilus on sellegipoolest ja mina elan ennast asjade äraviskamisega välja, kohe mõnuga viskan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, vahepeal ma viskasin ka. Ja lugesin. Ja vaatasin kõik "Merlinid" ära. Ja ikka vihm! Tänane päev on meil paradiis.Täiesti pilvitu taevas.:)

      Delete
  3. Mina olin täna küll pigem tubaste tegevuste peal, sest need lihtsalt vajavad tegemist. Aga samas nautisin täiega, et võid praktiliselt toariietuses õue minna vahepeal, isegi pesu kuivas peaaegu ära täna. Ja äraviskamisest, sai täna vanale diivanile tuli otsa pandud, põles särinal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, eile oli päikepäikepäike!:D Sai patareisid laadida ja kivilanurk ka valmis. Hea päev.:)

      Delete
  4. Nii tore uus termin- sööstaiandus :)

    ReplyDelete
  5. Ei mingit sööstu !Vaevalt liigun kõveras, jalga maha panna ei saa ,suured juubelid ees !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rahulikku meelt ja kiiret paranemist Sulle, kõik läheb mööda.

      Delete
  6. Loodetavasti sai pühapäeval ka slow-aiandusega tegeleda! :P

    ReplyDelete