Friday, January 24, 2014

Kultuur pakase ajal

"Hävingu ingel" , Draamateater. Pole tükk aega nii säravalt head etendust näinud. Musta huumori kilda kalduv komöödia räägib kahest abielupaarist, kelle pojad olla tänaval kaklema läinud. Üks poiss sõimanud ja teine virutanud kurikaga. Vanemad on kenad korralikud inimesed ning otsustavad asjad laua taga sirgeks rääkida. Hoolimata kõigi heast tahtest kisub asi pikapeale inetuks... Võrratu näitlejatöö ja äärmiselt õnnestunud lavatükk.:)
Tänud Tinnile piletite eest!:)
Ainult, et 20 kraadise külmaga kodust linna minemine osutus omamoodi ekstreemiks.:) Lõin ennast lille (ikkagi tiaater), haarasin käekoti ning väljusin...poole tänava pealt tulin kõrvad lidus tagasi, vahetasin talvejope pika mantli vastu, panin paksema salli ja toppisin kotti säärised. Igaks juhuks. Külm haakis marsat oodates viie minutiga sellegipoolest nii külge, et mobiil kukkus taskus ära ja kapuutsiäär kattus härmaga. Nonii, linnas on kindlasti soojem. Oligi. Kohe tuntavalt. Viis kraadi vähemasti...(Pikalt külmahäda all kannatades omandavad külmavaresed fenomenaalse võime kraadiklaasi vaatamata teada palju miinuseid väljas võiks olla :).
Ja ongi juba teine külmanädal läbi. Õrnad ergud on sarvestunud, selga kasvanud tihe pehme aluskarv, varvaste vahele karvad, siseküte ja lõdinamootor töötavad, oeh, raske, veel kaks kuud kevadeni...
"Tore karge" hommik lõõmavate küttekateldega. Õues miinus 25.

7 comments:

  1. Ma pole nii ammu teatris käinud, et lausa häbi. Põhiprobleem transport, meile ei saa peale kella üheksat enam mingi ühistranspordiga tagasi ja autoga öösel hilja laveerimine on midagi, millest ma igal juhul hoiduda püüan.

    ReplyDelete
  2. Jah, pimedas sõitmine ei istu mulle ka mitte üks põrm.

    ReplyDelete
  3. tihe aluskarv hakkab isegi mulle kasvama ja juba 2 päeva olen hommikust õhtuni sokkidega pidanud käima :(, peaks ka midagi kultuurset ette võtma, pole ka kaua kusagil käinud. Kui hooaeg hakkab siis enam aiast ju välja ei saa :D

    ReplyDelete
  4. Minu kultuur piirdub praegu raamatute seltsis. Soojast toast on end raske õhtul välja vedada ja niipalju, kui ma olen mängukava vaadanud, on mul paremad palad nähtud.

    ReplyDelete
  5. kylm ilm ei olegi inimese jaoks, inimene on siiski troopiline liik ja vajab kasvatamisel eritingimusi.
    Sama kõigi inimese leiutatud leiutiste kohta. Mul käib mobiil talvel põuetaskusse vm sooja kohta põues.
    Ja meie kaubandusvõrkude pakutav nn talveriietus ei ole samuti meie talve jaoks sobiv. Vanadel eestlastel oli õigus, kui nad leiutasid maani mantlid, sõbad, käpikud, kapukad, tuisutopsid ja saanitekid.
    Rääkimata mitmekihilistest värvilistest seelikutest.

    ReplyDelete
  6. Kuidas teatris endas temperatuur oli? Me läheme täna, lõpuks ometi "Eesti matust" vaatama.

    ReplyDelete
  7. Teater oli soe. Kuigi...talvel pole paha salli käekotis pidada, vahepeal, etenduse ajal, saali tuulutati ja siis kippus jahedaks küll.

    ReplyDelete