Friday, January 17, 2014

Pakane

Eile mõnnatasin veidi poes ja kui koju jõudsin, sain oma kassilt korralikult sõimata.
" Ei, no VÄGA TORE, et lõpuks ometi ka tuldi!!!"
"Sinu kass on pakasega VÄLJAS, aga sina kooserdad südamerahuga jumalteabkus!!!"
"Sa nagu mõtled ka või...EI, tõenäoliselt sa ei mõtle. KUI sa üldse kunagi mõtled!"
Härra Tibu sibas mu kõrval ja tänitas kogu tee väravast ukseni laskmata mul sõnakestki vahele öelda või midagi. See kõlas harjumata kõrvale muidugi lihtsalt ühe ärritunud kräu-näude seeriana, aga sealt võis üht-teist välja lugeda küll. Ega pole nali vileda kasukaga külma käes passida.
Noojah, loogiline, et kui kedagi parajasti kodus pole, siis vastu akent hüppamine ei aita.

2 comments:

  1. arvata võib, et ta Sulle ühtkomateist ütles ja vist ongi hea, et kõigest aru ei saanud :D

    ReplyDelete
  2. Minu kass tahab praegu igavuse peletamiseks iga natukese aja tagant trepikotta minna, aga kui ma üritasin teda sealt õue ajada, pidi mulle peaaegu kallale tulema. :P

    ReplyDelete