Wednesday, June 18, 2014

Jahe juuni

Eile sadas mitmel pool koos vihmaga ka rahet ja lund. Meie kant jäi sellest küll puutumata kuid terve päeva puhus külm ja vinge tuul (jaburast ilmakaarest pealegi). Puhuski lõpuks mu imeohaka viltu. Sidusin ta edasiste õnnetuste vältimiseks aia külge kinni. (Ma ei taha teada mis juhtub kui see kõrge kaunitar peaks täies pikkuses liiliatele prantsatama.)
Eile käisid ka aiakülalised kuid kahjuks oli nii külm ilm, et mitmed selleks ajaks avanema tellitud aediirised olid endiselt madalstarti tardunud ning ei tea kas tänagi lootust on. Hommikul oli 3,5 kraadi...jah, seekord siiski sooja. Hetkel sajab külma vihma, pluss kaheksa.Wõdish!
Paradiisea õitseb kõiki ilmu trotsides ja ka moosesepõõsas näeb sel suvel kuidagi eriti kobe välja. Ja üldse...Kui hakata vaatama kõiki neid kuiva- ja päikselembeid taimi, siis ei ole ükski neist varem nii hea välja näinud kui sel vihmasel ja pilvisel suvel. Isegi kimpkellukas hakkas õitsema. Rääkimata muidugi veel kõigist mätastest ja roomajatest. Üllatus oli ka. Kevadeks kadunud olnud `Loraine Sunshine` ilmus järsku välja nagu poleks midagi olnud. Ja mina jõudsin juba varutaime küsida. Aga üks imeline olevus on ta küll, üks sellistest,  "kelleta poleks mingit elu". Aednikud mõistavad...:)
Mammutriinu mägisibulale leidsin hea koha palu-näsiniine kõrval ja hakkan ükshaaval ka teisi potilapsi maha istutama. Aedlemiseks on viimasel kahel nädalal kole vähe aega jätkunud. Ees terendab neli vaba päeva. Ehk siis...



3 comments:

  1. Aiale mõjub see jahedus ja vihm päris kenasti, kui vaid lund ja rahet poleks olnud, õnneks saime viimast pilveservalt

    ReplyDelete
  2. See on hea, et sa rahet ei saanud. Mul pidid ka eile külalised tulema, aga jäid kuhugile toppama. Vihmaga aia ette näitamine peaks vist külaliskalossidega käima. Taimed on tänavu tõepoolest ilusad ja prisked, mõned saabuvad hilinemisega, aga mis sest :)

    Palunäsiniini olin täiesti unustanud, ma saan oma lapsukese ju kivilasse panna! juhhei

    ReplyDelete
  3. Minu lemmiknäsiniin, nii vitaalne ja nii ilus. Muudkui kasvab.:)

    ReplyDelete