Wednesday, October 27, 2010

Neljapäev

Eile nägin läbi linna Lasnamäele tuhisedes esimest korda eemalt Solarise keskust (vahemärkusena lisaksin, et ma pole kordagi ka Soomes käinud:).
Selle koha peal kus minu linnamälestustes paiknes vanasti vaikne hämar pargiosa suurte puude ja parkimisplatsiga, kõrgus pimedas neoontulesid ja klaasivälgatusi pritsiv monstrum. Mina ei tea. Minu esimene mulje oli selline, et Estonia teatri, Teaduste Akadeemia kompleksi ja mitte vähem stiilse riigipanga hoone vahetus naabruses tundus see asi lausa röökivalt kohatu olevat. Rotermanni kvartalis on ju jeerumkuipalju ruumi igasuguse arhitektuuri jaoks. Aga kuna ma niikuinii just eriline Tallinna fänn ei ole, siis ehitatagu või Tammsaare park Tammsaare keskust täis...ee...tingimusel muidugi, et suudetakse täiesti tervelt minema viia seal kasvavad punaseõielised kastanid, püramiidtammed ja veel mõned pärlid.
Aed sai eile talvekorda seatud, aga peenrapõhi pole ikka veel valmis. Osa uuristamist jääb raudselt kevade peale. Täna õue ei kisu, sest seal võimutseb vihm.

No comments:

Post a Comment