Sunday, October 11, 2009

Küte!:)

See tähendab seda, et edaspidi on maapind jalgade all soe ja talv võib tulla, aga oma väikse talvemasenduse jõudsin ma vist juba kätte saada. Talv on NÕME! Nojah, ongi. Pole õiget töötuju, nokin siit ja sealt, midagi eriti käte külge ei haaku. Panin sinise vaiba hakkama, aga triip ei ole see. Kerisin kokku mitu kera beezi lõnga sinisele kaasa tiksuma, aga värv ei ole see. Js üldse...
Läksin lõikasin aias lillepealseid maha ja tegin veetünni tühjaks. Paistis, et lursslill vaid vilistab 7 kraadi pakase peale ja õitseb kenasti edasi.
Hommikul mõtlesin, et läheks Poognasse Krafinna luuletusi lugema, et pole kaua käinud, aga kogemata sattusin otsingumootoriga hoopis Krafinna enda blogile. Va edev meeliskles just ühel sissekandel, et ei tea kes küll võiksid mu fännid olla jne. See oli torenaljakas tunne. No mina olen, aga kus on commentaari koht, et ma saaks öelda, et näe fänn käis, luges ja arvab heasti? Pole commentaari kohta.:)
Aga jätkan talvesse sulandumist, kohanemist, intergeerumist...isegi põrandaküttega ei ole see kerge, ei ole.

No comments:

Post a Comment