Tuesday, August 11, 2015

Härra Tibu

Tegelikult on Härra Tibu lihtsameelne ja hea südamega moosikott, kuid ka temal on oma tujud ja poosid. Täna hommikul tuli Härra Tibu ringutades ülemiselt korruselt alla, kuukas oma eine ära ja jäi siis mitte just kõige targema näoga keset esikut seisma. Saba tegi vintvõnt ja ikka vintvõnt  kas lähen õue, või ei lähe õue või ma vist ikka natuke läheks justnagu või ei läheks...
"Tibu, kas sa tahad õue?"
Mis? Kos?
Et juhmi loomakest otsustamisel aidata, avasin ma paraadukse. "Palun."
Ta tuli läveni, jõllas hästi pika kaelaga üle ukse, siis vaatas mulle otsa Sa tahad, et ma SIIT välja lähen. Sa pead ikka puhta segane olema! Ma pean SIIT välja minema vä? EINOH!
Äärmiselt otsustavalt keeras ta otsa ümber ja marssis toa poole. Mulle näis, et kui kass on öösel toas olnud, siis ta võiks välja minna küll ja üsna kohe, sest kasside vets on õues üldiselt...
Vot SIIT lähen ma täna välja. Härra Tibu seisis lõug püsti rõduukse ees.
Noojah, kui siit, siis siit...

7 comments:

  1. "Härrad"ikka teavad kust välja minna!

    ReplyDelete
  2. Oooh, kassid ja see uste avamine :) meil on hea, meil koer karjatab kasse. Kui ikka passima jäävad, lükkab koer nad kas sisse või välja, vastavalt, kuidas vaja on

    ReplyDelete
  3. Meil Abram oskab end suurepäraselt ise välja lasta.Sissetulekuga on probleeme kui uks kinni, lingi vajutab alla, aga siis lükkab keharaskusega ukse uuesti kinni. Seda trikki teeb ta küll, et küsib terrassiuksest sisse ja marsib avatud eesuksest otse välja

    ReplyDelete
  4. Sada tänu aianäitamise ja korraliku peenratäie suveniiride eest :)
    Paistab, et hr Tibu on suur suhtleja ja armastab seltskondlikke mänge. Tore lugu.

    ReplyDelete
  5. no Kassid lihtsalt on Kassid ja mitte sinu järgi ei käi nemad vaid ikka sina nende järgi :D

    ReplyDelete
  6. Inimene ei peagi kasside sisse-väljakäimisi mõistma. Meie oma näiteks vahel hüppab väljapoolt aknalauale ja mäub sisse laskmist, akna avades kihutab aga uksest taas õue. Võibolla tahtis lihtsalt otsemini saada. :D

    ReplyDelete