Thursday, December 31, 2015

Külm aga lumeta.

Püsikülm alates 27.12. Midagi toredat selles muidugi ei ole. Miinus 7 kuni miinus 15 palja maa peale. Õhus olev niiskus sajab küll härmana maapinnale nõnda, et maa oleks justnagu valge kuid taimedel on karm aeg. Mägilaste pärast ma niiväga ei kardagi, aga mõned õrnemad priimulad ei tarvitse endale sellist külmtöötlust meeldida lasta. Pole viga, aednik loeb tibusid kevadel. Ja hoolimata viimase aja soojatalvetrendist on kahel eelmisel olnud samuti külmaperioodid. Mõned ka lumeta. Aga aed kogu aeg muutub ja mõned istutused olid sel sügisel üsna hilised. Nu näis. See lumi võib ju veel tulla.
Vaibavabrik aga kolistab ühtlases rütmis kevade poole, kolm kuud on aega kududa. See on üks äraütlemata mõnus talvetöö.
Ideid on nii palju, et neist on lausa ummik.
Aga kuna aasta viimane päev on natuke nagu nõidusepäev ka, siis peab selle kudumisega ette vaatama, ainult mõned triibukomplektid ja siis jälle mõne teise toreda tegevuse juurde.
See mida sa teed vana aasta viimasel päeval, seda hakkad tegema ka uuel aastal. Kahju, et rohida ei saa. Aga suur virn raamatuid ootab lugemist ja kodutöid natuke ja korra peab külla ka minema.
Kaunist aastavahetust ja õnnelikku uut soovides.:)

10 comments:

  1. Saku on ikka eriline külmaauk. Meil alla -8 pole langenud. Ilusat uut!

    ReplyDelete
  2. Toredat aastalõppu ja lillelist ja õnnelikku uut aastat

    ReplyDelete
  3. vot siis :) ja mina mõtlesin koristama hakata, ei tahaks nagu terve järgmise aasta luud pihus...pigem ikka luual :D aga kunsti vms ma olen igatahes täna teinud, peab vist veel tegema ja vaaritada ma ei kavatse :) rohida saan ma ilma nõidusetagi rohkem kui küll, päöris hea, et ei saa täna nõiduda ja siis ma loodan veel, et aasta viimase päeva head ja ilusad uudised ka nõiduses osa võtavad ja uuel aastal kasvavt trndi jätkavad :) Sujuvat äravahetamist ja imelist uut teile ja teiekarvastele, sulelistele :D

    ReplyDelete
  4. Head uude aastasse ja tore, et saad midagi nii mõnusat nagu see kudumine on, teha.

    ReplyDelete
  5. Vaibakudumine on lahe, minu unistus.

    ReplyDelete
  6. No vot, ma unustasin ka selle vana ütlemise ära ja rööprapsisin terve hommikupooliku koristada ja süüa teha, pesu pesta ja muud säärast. Nüüd käisin siis kompensatsiooniks põnnidega härmatist imetlemas, et uus aasta päris masendav ei tuleks. :) Kaunist uut teie perele!

    ReplyDelete
  7. Ma ei suutnud vastu panna ja ostsin (täna) kohalikust ehituspoest 2 õhukest penoplaati ja soojustasin ärklitoa (töötoa) ukse ära. Mu arust sai hästi, mitte ehk päris traditsiooniliselt, vaid nagu naised ikka - teibi ja papiga, aga tundub töötavat. Mis see siis tähendab? Et uuel aastal remont? See oli plaanis küll :) Veel jõuan natuke maalida, siis koogi küpsetada ja jõuan ehk küllagi minna :)

    Ilusat ja rõõmsat aastavahetust!

    ReplyDelete
  8. Küll ükskord ka mina oma teljed üles saan. Head uut algavat :)

    ReplyDelete
  9. Vahvat vahetamist ja imelist saabuvat uut!

    ReplyDelete
  10. Mina kodutasin ja kütsin ja olin teel ja jõudsin kohale. Päris hea algus :)
    Vähemasti on talv alanud ja et meil oleks siis ikka keda lugeda :D

    ReplyDelete