Monday, June 14, 2010

Imede aias

Eile sõitsime läbi vihma Imede Aeda ja tõime sealt väga pika (180m) karvase viirpuu heki ära.
Kui keegi peaks huvi tundma, siis seal on viirpuud veel. Umbes kilomeeter.
Suutsin endale kindlaks jääda ja ei ostnud seekord mitte ühtegi hostat. (Võib see vihjata hostapalavikust tervenemisele?)
Väike lootus peab alati olema.
Ah et miks ma kutsun seda Imede aiaks?
See on väga lihtne:
Olete te kunagi kuskil ühes kohas koos näinud olevat saadaval selliseid huvitavaid asju nagu topeltõieline ruuge päevaliilia, sulgjas stafülea, maralijuur, harilik ebajasmiin `Compacta`, ussitatar, vääris-päevaliiliad, hostad ja kilomeetrite viisi karvase viirpuu hekki? Ei ole. Mina ka mitte.
Ostsin aedhortensia `Grandiflora` ning kaks harilikku jugapuud. Ühe rohelise ja teise kollase. Ning kui juba jutuks tuli, siis ka valge siberi võhumõõga, ussitatra ja kolm erivärvilist püramiidjat elupuud.
Hmh...kui ma niiviisi jätkan võib ka minu aiast millalgi saada Imede aed...
Täna on pilves ilm. Peaks kobima õue istutama, aga kohe üldse mitte ei tõmba.
Pealegi...oeh, nii raske on valida mis värvi vihmakuue ma küll täna peaksin panema.

No comments:

Post a Comment