Wednesday, April 27, 2011

Suvine

Eile puhkesid väikesed nartsissid `Tete a tete` ja kerapriimula. Õues oli nii palav, et lausa kummaline. Ikkagi aprilli lõpp, mitte jaanipäev. Varjus oli pluss 20. Vabanesin talimoonist, osa läheb veel Printsessile. Ruumi on vähe ja idamagun tahab laiutada. Täna üritan peale tööd natuke sõita ja siis aeda tegema. Hmh...olen ennast sel kevadel tabanud mitu korda mõttelt, et jube hea ikka, et meil suurem aed ei ole. Sellest käib jõud vähemalt üle, aga kui oleks suurem...haha. Muig, ma lihtsalt topiksin ta samuti täis nagu meie väikse aia. Sellevõrra oleks siis ka rügamist rohkem. Praegu on meil nagu jaapanis - ruumi on sigavähe ja ma olen asunud varjatud ruumiressursse otsima ja naid kasutusele võtma. Kes otsib, see leiab. Koeraputka kolis 2 m ettepoole ja kahe maja vahel avanes võimalus sümpaatse nurgakese loomiseks aktiniidiate, jaapani ja amuuri sirelite ning topeltõielise ebajasmiini jaoks. Päevaliiliad kolivad ka kahe maja vahele. Täiesti uus dimensioon. Pluss maja küljel kiviktaimla. Üldkokkuvõttes pole see plaan üldse midagi uut, sest see oli mu lõputöös kõik olemas. Selle krundi kõik võimalused.:) No vähemalt kaks õunapuud tahaks ka ikka maha panna.

No comments:

Post a Comment