Saturday, June 13, 2009

Hostalumm.














`June`


Esimene oli jahedate kahkjaskollaste lehtedega, mille äär tumedam roheline. Nimi oli "June". Ma jäin teda põrnitsema lillepoes. Mõtleks. Mingi hosta. Aga KUI ilus! Nagu oleks vahast. Peaaegu veatu ehk täiuslik. Kuu aja pärast oli mul neid odot, kohe lähen loen kokku...KAHEKSA! Aias kus juba varemgi polnud enam ruumi. Nüüd ma tean, mis on hostapedede ühine nimetaja - nad on mingi külje pealt esteedid. Isegi siis kui nad seda ise tunnistada ei taha.
Minu hostade nimed on Àlbopicta`, `Frosted Dimples`, `On Stage`, `June` pluss neli võrratut nimetut.
Olen juutinud, vahetanud, kaubelnud, mangunud, ostnud, oma eelmisest aiast välja kaevanud ja isu pole ikka veel täis. Tahaks `Halykoni`ja ühte kuldsete lehtedega sorti. Üldiselt poleks paha ka peale passida, kus nad ennast aias kõige paremini tunnevad. Ma olen nõus isegi oma ainsa roosi ümber istutama kui ta koht peaks mõnele hostale meeldima hakkama. Ja siis võib hakata ootama seda kuidas nad suureks kasvavad.

No comments:

Post a Comment