Sunday, October 9, 2011

Õnnistatud sügis

Oktoobri esimene veerand on läbi, aga seni pole olnud veel ühtegi öökülma. Tegelikult elementaarne, et kui sajab, siis hallad ei tule.
Hiliste õitsejatega on jälle teistmoodi lood. Hoolimata pidevast vihmast on madalad astrid, särav päevakübar, lursslill, hiina emajuur, kaunis sügislill, krüsanteemid ja kõrged kukeharjad parimas õitsehoos. Isegi lavendel on endale mingid lisaõied kasvatanud.
Kuna viimasel kahel sügisel ei ole madalad astrid üldse õisi jõudnud avada (oli see nüüd jaheduse, kuiva suve või hallade tõttu, kuid nii oli), siis mõtlesin suurima neist likvideerida. Hea, et ma seda veel teha ei jõudnud. Praegu paistab ta oma kärtslillade pool-täidisõitega ikka väga ilus.
Ka muu aed näeb hoolimata läbiligunenud seisust üsna õnnelik välja.
Eelmise aasta päikseline sügis laskis ka hallad varakult valla ja kui ma Lapsele oktoobrikuu nigulapäeval pruudikimpu pidin tegema, siis ei olnud mul oma aiast suurt enam midagi võtta peale kobedamate lursslilletõlvikute, paari paksema hostalehe ja mõne kribuõie. Pidi hoopis lillepoodi rooside ja rabasse kanarbiku järgi minema.
Täna on jälle tegude päev. Natuke taimevahetust (jee, ma saan jälle ruumi, mis ma kohe taas ka täis panen:), natuke kivimaterjali ettevalmistust objekti jaoks, natuke kummuti värvimist ja muud õuetööd. Kui ainult vihma peaks. Pliis!:)

No comments:

Post a Comment