Saturday, July 17, 2010

Kassid

Täna rajan natuke uudismaad ja koristan peenraid. Kraadiklaas näitab 30 asemel 25 ja see on äärmiselt meeldiv. Toas on 27, mis on jahe...ee...ma mäletan ülihästi, et eelmisel nädalal ütlesin ma ise selle kohta jahe kui väljas varjus oli pluss 33.
Ju ta siis on jahe.:)
Igas aias võiks olla ka üks liblikakorjaja, või paar. Minul on selleks aedvaak. Ja kui tema on ära õitsenud, siis alustab hambulislehine kobarpea. Mõlema peal on õitseajal metsik liblikate trügimine. Kõige enam on koerliblikaid, kuid ka päeva-paabusilmi ja harva esinevaid pirakate siniselt küütlevate kirjude tiibadega liblikloomi.
Täna sain teada miks mõned lilled on varrelt murtud. Sass jahib liblikaid. Seisin parajasti aedvaagu kõrval kui Sass minu näo kõrgusele kerkis ja hooga aedvaagu õiel liblikate peal maanduda üritas. Selle eest sai Sass kohemaid üle küüru, aga ma väga kahtlen kas see tema jahiindu jahutas. Ainus lohutus on loota laiskusele. Sass on ju veel poisike - kõigest 7 kuud. Ma pole näinud ühtegi isakassi, kes eelistaks magamisele liblikate tagaajamist. Ülim, milleks nad ennast ponnistavad on teiste aeda hiilimine ja mõnes põnevas põõsas magamine.

No comments:

Post a Comment